Edukacinė pažintinė kelionė po Dzūkiją

Balandžio 27 dieną centro darbuotojų  kolektyvas keliavo po vaizdingą Dzūkijos kraštą. Lankėmės Druskininkuose, susipažinome su didžiausiu ir gražiausiu Lietuvos kurortu, savo mineraliniais vandenimis garsėjusiu juo XVII amžiuje, o šiandien turinčiu net 12 mineralinio vandens šaltinių. Išbandėme lynų kelią, kai pro skaidrius keltuvo langus, tarsi iš apžvalgos rato, išvydome: įspūdingus Druskininkų kurorto miškus, Nemuno upės vingius ir nuostabią miesto panoramą.  Mažame Liškiavos kaimelyje, ant Nemuno kranto aplankėme Liškiavos bažnyčios ir vienuolyno ansamblį. Aplankėme Pivašiūnus, sužinojome, kad čia veikia dveji senelių globos namai, pabuvojome amatų centre, kuriuose mus labai šiltai pasitiko energijos kupina šeimininkė Stasė. Ji supažindino, kaip yra kepamos pačios skaniausios dzūkiškos bandos. Ir žinoma, kad po to jų ragavome. Sotūs ir laimingi su Dzūkija atsisveikinome jos sostinėje – Alytuje, kur apžvelgėme apylinkes nuo piliakalnių. Kupini gerų įspūdžių ir emocijų, atsisveikinome su nuostabiai gražiu Lietuvos kampeliu.